Monday, February 6, 2012

Foto gambar Artis Indonesia Terbaru Paling Sexy dan Hot Montok 2012

Foto gambar Artis Indonesia Terbaru Paling Sexy dan Hot Montok - Bagaikan sudah lali dengan asam garam hidup sebagai seorang selebriti, pelakon, penyanyi dan model jelita, Maya Karin tiada jawapan lain selain daripada mengakui saja kepada pihak media bahawa dia pernah keluar bersama produser dan pelakon popular Yusry Abdul Halim sebagaimana yang digembar-gemburkan pada Foto Gambar Cewek Cantik Sexy Nakal 2011/2012. Bukan sekali, malah pelakon teater muzikal Natrah itu turut mengakui telah dua kali keluar bersama Yusry untuk menonton wayang di salah sebuah pawagam di Putrajaya.

Pengakuan itu dibuat sendiri oleh Maya apabila timbul gosip yang mengatakan dirinya dan Yusry telah keluar menonton wayang bersama-sama, baru-baru ini.

"Ya, memang betul saya keluar menonton wayang bersama Yusry. Kali pertama dulu, kalau tak silap saya iaitu 2 bulan lalu dan terbaru ialah dalam beberapa minggu kebelakangan ini. Kami sama-sama pergi menonton filem Narnia.

"Bukannya tak mahu menonton di Kuala Lumpur, tapi kebetulan pula pejabat Yusry tak jauh dari Putrajaya. Daridapa dia datang ke Kuala Lumpur, apa salahnya saya sendiri ke sana. Tambahan pula saya senang ketika itu," terus terang Maya dan juga
Foto Gambar Cewek Gadis Jakarta Sexy

Add caption








0 comments:

Post a Comment